marți, 1 ianuarie 2008

De ce imi place Deep Purple?

Nu am o formatie favorita sau nu ma pot considera un fan inrait al uneia insa pot sa zic ca imi plac foarte multe formatii si multi cantareti. Am si niste preferati, e adevarat, printre ei numarandu-se si Deep Purple. M-a intrebat la un moment dat un tip cu ce sunt mai tari "Deep Purple astia decat Linkin' Park?". Tipul sustinea cu ardoare tehnologia utilizata si tot felul de prostii de genul asta. M-a intrebat de ce imi place Deep Purple si sincer, nu stiam ce sa ii raspund ca sa inteleaga, avand in vedere ca el asculta Linkin Park. I-am zis "cand o sa cresti poate o sa intelegi". Oare i-am spus bine? Din punctul meu de vedere Deep Purple este una dintre cele mai bune formatii rock care au existat vreodata, au un sound pe care il recunosti lejer si e mult mai mult Deep Purple decat Soldier of Fortune si Smoke on the Water cum spun majoritatea. Probabil un Perfect Strangers sau un Black Knight sau un Anyone's Daughter sunt piese care nici nu stiu ca exista. Deep Purple mi se pare o formatie care este greu de inteles pentru unii si firesc pentru altii. Child in Time de la ei este melodia mea preferata din toate timpurile. Nu am formatie favorita dar melodie favorita da. Child in Time e ca o magie pentru mine ca atunci cand incepe degeaba mai vorbesti cu mine ca nu aud nimic pana nu se termina melodia. Apoi avem si concertele, superbe! Cautati si cumparati DVD-ul cu Come Hell or High Water si o sa intelegeti de ce. Acesta e doar cel mai usor de gasit dar mai sunt atatea! Imi place Deep Purple pentru ca imi place si atat, nu are sens sa ma justific. Hai sa punem si un clip de pe youtube, sa fie Smoke on the Water, dar sa fie live si sa fie cu un solo de chitara la inceput de 3 minute pana incepe Smoke on the Water. Daca vreti neaparat sa stiti, solo-ul ala de la inceput contine solo-uri si fragmente din melodiile Hearbreaker si Whole Lotta Love de la Led Zeppelin, Fire de la Jimi Hendrix, Crossroads de la Cream, Day Tripper de la Beatles, House of the Rising Sun de la The Animals si You Really Got me de la Van Halen.

Niciun comentariu: