miercuri, 22 aprilie 2009

Is This the Life - Sa Zicem Muzica Zilei

Am fost in saptamana mare plecat la Timisoara la festivalul de teatru T4T, editia a 11-a. Intr-o seara a fost o petrecere la care am auzit si melodia asta. O auzisem si inainte dar parca acuma am ascultat-o mai atent. Vorbesc despre Puya - Undeva in Balcani, o melodie care are niste versuri foarte simple, care spun destule despre Romania in general. Lasand la o parte faptul ca exista efect pe vocea de rap (lucru care mie nu imi place deloc) si un refren care chiar nu impresioneaza prea mult, melodia asta este putin marcanta pentru cei care asculta versurile si le inteleg cat de cat, macar un pic. Sunt sute de comment-uri care il critica pe Puya pentru ca a facut o manea prin melodia asta. Motivatia este ca este placuta mult de cocalari. Well, acelasi lucru putem sa il spunem si despre Mafia asa ca degeaba ne agitam. Oamenii astia nu stiu diferenta dintre manea si alt gen muzical probabil. Problema adevarata este ca noua chiar ne plac infractorii si ii slavim, noi chiar suntem inconjurati de sex in scari de bloc (am facut asta) la scoala (mda si acolo) in cluburi (toaleta e nelipsita foarte des - e bine sa bati inainte sa intrii ca sa nu vezi o p@#$ care este folosita drept instrument de suflat). Oricum, la sfarsit de zi, asta e Romania. Noi am adus-o in starea asta, noi suntem responsabili pentru promovarea manelelor, a inculturii si pentru slavirea negativismelor (incepand cu vizionarea stirilor de la ora 5 de pe Pro TV si terminand cu a face vanzari la Coffee Shops). Sincer, altfel nici nu as vrea tara asta! E o tara pe care o meritam! Si intreabarea este "Is this the life you want to live?" Raspunsul este DA Eu personal vreau sa rad de wannabes, vreau sa fac sport, nu mi-e frica de boxul de dupa fotbal, sex merge oriunde de la hotel la scari de bloc si drogurile, hmmm, poate astea nu :) Hai sa ascultam si Puya cu Undeva in Balcani:



Niciun comentariu: