duminică, 24 februarie 2008

Plictisitor fara YouTube

Abia in astfel de momente iti dai seama cat de mult efect are un site asupra ta. Pentru mine cel putin daca ar cadea YouTube sigur as avea momente de plictiseala in timp ce lucrez la calculator. E atat de usor sa intrii pe YouTube cand faci o mica pauza de munca si dai un search aleatoriu. Sigur gasesti si ceva interesant pana la urma.

Problema este urmatoarea: YouTube este momentan cazut si am observat asta intr-un moment de tipul celui precizat mai sus. E atat de trist incat a trebuit sa imi exprim frustrarea. Apoi m-am gandit ca exista si chestii mult mai rele. Ce ne-am face daca ar cadea site-ul unde avem mail-ul gratuit (Yahoo, Gmail etc)? Apoi ce ne-am face daca nu am afla majoritatea informatiilor care ne intereseaza de pe Wikipedia? Si acum pentru 90% dintre adolescentii din Romania, ce ne-am face daca nu am mai putea folosi Yahoo Messenger? Apoi pentru toti adeptii socializarii inchise si inexistente ajutata de un monitor de cativa inch si un calculator cu aproape orice specs posibili, ce ne-am face fara Hi5? Dupa aceea pentru blogger-ul care nu isi permite sa cumpere host si domeniu, ce ne-am face fara Blogger sau Wordpress?

Va dati seama cat de dependenti suntem de fapt de internet? Scenariul tipic romanesc este urmatorul: intram pe mail, intram pe messenger, verificam ce s-a mai intamplat pe hi5, intram putin pe YouTube apoi downloadam un film cu DC-ul si cam atat. Sigur ratez multe din acest scenariu tipic dar cam astea sunt bazele si lucrurile comune. Ah, uitasem, deschidem televizorul pe Atomic, MTV ROMANIA sau posturi similare si vedem ce mai e la moda ca sa stim pe ce sa dansam la petreceri. E o lume trista in Romania si nu numai.

Niciun comentariu: